preţuri

Cumpărați cu inteligență: DA piețelor, NU Mercadona

Scriu acest articol atât pentru viitorii imigranți în Tenerife, cât și pentru ei care deja s-au stabilit aici. În același timp, informațiile de aici pot fi folositoare și turiștilor care aleg să-și facă piața singuri și nu se limitează la a mânca la restaurant. Este despre prețurile la o parte din alimentele de bază, fructele …

Cumpărați cu inteligență: DA piețelor, NU Mercadona Read More »

De vreo săptămână anunţuri mari, pe coli A3, au împânzit zona Los Cristianos – Las Americas. Cu cifre de-o şchioapă erau scrise preţuri modice pentru diverse alimente (0,12 euro un ou, 0,12 euro o baghetă de pâine de 140 de grame) sub numele magazinului Puchita. Văzusem Puchita în nordul insulei Tenerife, chiar în faţa aeroportului, …

Un nou supermercado deschis în Los Cristianos, depus CV şi ceva preţuri la alimente Read More »

Apă caldă încă nu avem, tot ne căutăm altă locuinţă

Ne-am căutat locuinţă în care să ne mutăm şi gândul ne-a rămas la apartamentul cu un dormitor din portul Los Cristianos. Proprietara ne-a trimis pe e-mail un set de fotografii, dar nu ne-a răspuns dacă mai lasă din cei 500 de euro, pentru că este cam mult pentru noi. Gândim că pentru ea e mai …

Apă caldă încă nu avem, tot ne căutăm altă locuinţă Read More »

Clătite de România şi papaia de Tenerife – o combinaţie delicioasă

Ce-mi lipseşte în Tenerife este plăcinta făcută în patiseriile româneşti. Iar când am ajuns în ţară, normal că m-am îndopat cu plăcinte cu mere şi cu brânză. Am căutat şi cu dovleac dar cum în Ro nu e sezonul, n-am găsit niciunde. În Tenerife se găsesc produse de patiserie doar în cofetării şi la supermercado, …

Clătite de România şi papaia de Tenerife – o combinaţie delicioasă Read More »

Pe 10 iunie se fac trei luni şi o zi de când am imigrat în Tenerife şi trei luni de când stăm cu chirie în studioul nostru din San Eugenio Alto. Cum contractul de închiriere a fost făcut pe trei luni, peste o zi şi jumătate avem două opţiuni. Prima este să prelungim contractul pe …

Apartament de închiriat în Los Cristianos chiar pe malul Atlanticului – 500 de euro Read More »

În sudul insulei Tenerife, cum este mai degrabă o zonă turistică decât una rezidenţială, comercianţii s-au orientat spre consumul… cum să-i zic? consumul turistic, îmi şopteşte Seb. Aşa se explică că există sute de parfumerii, alte câteva sute de magazine de electronice care vând aparate foto şi camere video şi este doar un singur punct …

Pentru Achile şi Achiloasa: puteţi să vă luaţi maşină de făcut pâine din Tenerife! Read More »

Brânză afumată de capră tenerifeză şi pâine integrală cu nuci – un festin

Asta, adică minunăţia din poza de mai sus, este o chestie de care am mai pomenit de la venirea noastră în Tenerife. Brânză proaspătă şi afumată de capră care se face după o reţetă tradiţională tenerifeză şi are un gust dumnezeiesc. Am mai cumpărat din piaţa agricultorilor, Agromercado Adeje, dar niciodată de la Mercadona. Ieri, …

Brânză afumată de capră tenerifeză şi pâine integrală cu nuci – un festin Read More »

Taxiurile din Tenerife nu-s scumpe, da’ nicio afacere prea bună

Taxiurile din Tenerife sunt o modalitate foarte confortabilă şi rezonabilă ca preţ pentru deplasarea dintr-un oarecare punct A într-un oarecare punct B. Majoritatea maşinilor sunt noi iar cele care nu se încadrează în categoria asta sunt balene de Mercedesuri (multe C200 din anii ’80) cu ceva ani şi kilometri în spate. Am văzut aici pe …

Taxiurile din Tenerife nu-s scumpe, da’ nicio afacere prea bună Read More »