intristing

Am scris ieri despre cum încă purtăm sandale minimaliste Tarahumara (făcute de noi) la aproape 4 ani de când le-am descoperit. Articolul de azi este despre o femeie din tribul Tarahumara (Mexic) care a câștigat un ultramaraton în Mexic în astfel de sandale. Adică sandale din cauciuc (chiar de la anvelope auto) și ațe, făcute de mâna …

Cum e posibil să câștigi un ultramaraton încălțată în sandale din cauciucuri de mașină? Read More »

Nu îmi mai cumpăr încălțăminte. Și atunci cu ce mă încalț?

Probabil unii dintre voi mai țineți minte sandalele noastre minimaliste dintr-o talpă subțire de cauciuc și șnur. Sandale Tarahumara. Am scris în august 2013 despre ele și de atunci am vrut de mai multe ori sa mai împrospătez articolul și așa de mult am amânat încât anul ăsta în iulie se fac 4 ani de când le purtăm, sănătoși …

Nu îmi mai cumpăr încălțăminte. Și atunci cu ce mă încalț? Read More »

Zilele trecute am trăit așa o mare revelație încât vreau neapărat să vă împărtășesc și vouă. Poate că sunteți în aceeași situația ca mine și nu știați, sau poate că nu-i deloc ceva nou pentru voi. Poate că locuiți la țară sau poate că vreți să locuiți la țară sau poate veți ajunge să locuiți …

Yago, Je și Seb, salahori de week-end (sau cum să construiești ecologic o budă uscată) Read More »

Revelaţie… (chiar te face să simţi fluturi în stomac)

Îl auzeam la radio, din când în când. Nu l-am bagat în seamă deloc. Cântăreţii hispanici par aşa de plângăreţi încât majoritatea îmi sunau la fel. Excepţie Alejandro Sanz, fireşte 🙂 Până când a venit în Tenerife să cânte. Afişe peste tot cu el, anunţuri la radio, pregătiri la stadion. A concertat pe 12 iulie …

Revelaţie… (chiar te face să simţi fluturi în stomac) Read More »

Perfect.

Well, nu multe s-au întâmplat în ultimul timp. Asta dacă e să nu punem la socoteală că Mufi devine pe cât de isteaţă în cele mai multe aspecte pe atât de prostovană în altele. Cum ar fi simţul… mizeriei, care la ea tinde a fi nul. Spre exemplu, când mătur, Mufina alege să se aşeze …

Perfect. Read More »

Duminică am fost fotografiaţi din spaţiu în Tenerife

Nu doar noi, fireşte:) ci toată insula, iar fotografia a fost publicată pe net de astronautul japonez Soichi Noguchi, aflat pe Staţia Spaţială Internaţională din decembrie, anul trecut. Prin contul lui de Twitter, japonezul ţine legătura cu lumea şi publică regulat fotografii din spaţiu. În cea făcută deasupra Insulelor Canare se vede şi naveta spaţială …

Duminică am fost fotografiaţi din spaţiu în Tenerife Read More »

Zeci de kilograme de banane se coc pe balconul nostru

„Nu am mâncat atâtea banane toată viaţa mea!” zice Je ieri, exact ceea îmi trecea şi mie prin cap, uitându-mă la cele peste o sută de banane care stau cuminţi în ciorchine şi se coc pe balconul nostru. Luni ne-am procopsit cu doi ciorchini de banane, aduşi de Dan de pe o plantaţie din Puerto …

Zeci de kilograme de banane se coc pe balconul nostru Read More »

Când eram la Sibiu, conectat la presă, mă amuzam cu colegii de tăierile de panglici de la inaugurări. Cele mai multe panglici cred că a tăiat Herr Johannis. Ba o stradă, ba un parc, ba un sediu de ceva. În ultima vreme, cum nu e mai e rost de nicio campanie, cred că s-a plictisit …

Culmea PR-ului în Tenerife: nemţoaicele Murphy şi Khali primite cu fast la Loro Parque Read More »

Benzina e mai ieftină decât berea în Tenerife

Am citit pe net, pe rss-ul de pe telefon, că benzina a depăşit în ţară pragul psihologic de 5 lei, la Rompetrol şi Petrom. E nasol rău. Nu ne afecta pe noi oricum..că scuterul era furat iar pe Tursib eram oarecum blatişti, în sensul că arătam legitimaţiile de presă de la Adevărul, expirate, dacă ar …

Benzina e mai ieftină decât berea în Tenerife Read More »

Google se mută din California în Tenerife, la doi paşi de noi

În timp ce Je socializa la amiază cu tenismenii old boys,  eu mă puneam la curent cu ultimele ştiri de pe insulă..că de, nu mă pot rupe de presă. Aşa dau peste ştirea zilei de ieri:), oarecum pe surse, cum că gigantul internetului, Google Inc., se mută în Tenerife. Sursele citate de Tenerife News spun …

Google se mută din California în Tenerife, la doi paşi de noi Read More »

Instructorul de golf al lui Iohannis face PR la un restaurant în Tenerife

El e Florin. Este din Breaza, plecat de cinci ani din România, munceşte cam de atunci vară de vară în Ibiza şi acum este în Tenerife. În staţiunea Puerto Colon. Ce face Florin? E PR la un restaurant italienesc de aici, tot PR face şi în Ibiza. Omul spune că acolo câştigă câteva mii de …

Instructorul de golf al lui Iohannis face PR la un restaurant în Tenerife Read More »

Piscină, că fără piscină nu se poate. E mai de vis decât ne imaginam :D

Post scurt-scurt, ca drumu’ de la Las Americas la San Eugenio de scurt. 🙂 Postez de pe terasa noastră, din studioul nostru, plătit de noi, închiriat de noi (am făcut doar contract de formă cu tipa, a zis că mâine dimineaţă la ora 9 se întoarce cu actul final… sperăm să nu fie ţeapă că …

Piscină, că fără piscină nu se poate. E mai de vis decât ne imaginam 😀 Read More »

Am găsit studio de închiriat. Privelişte de pe balcon, marele ocean Atlantic.

He, he! Am găsit studio de închiriat, deseară la ora 19 semnăm contractul pe trei luni. Cât eram în ţară Seb a căutat pe saituri canariote apartamente de închiriat şi a corespondat cu o tanti agentă imobiliară din San Eugenio, o localitate lipită de Las Americas. În San Eugenio găsise Seb la tantia asta, printre …

Am găsit studio de închiriat. Privelişte de pe balcon, marele ocean Atlantic. Read More »

Gioghing şi flotări în prima dimineaţă pe insulă

Nebunie mare azi-noapte. Pensiunea în care am înnoptat are pereţi foarte subţiri, pe lângă holurile incredibil de înguste de atunci când te întâlneşti om cu persoană, ori dai în marşarier ori treci în dungă, pe lateral. Aşa că familia de marocani care stă în camera vecină nu mai are niciun secret faţă de noi. Nici …

Gioghing şi flotări în prima dimineaţă pe insulă Read More »

Tenerife: prima noapte pe insulă dormim la pensiunea Playa

E ora 22.30 aici şi ne-am cazat într-o pensiune din Los Cristianos, chiar în centrul istoric şi turistic. Am plătit 25 de euro pentru o noapte şi mâine sperăm să găsim ceva de închiriat ca să nu continuăm să pierdem în fiecare zi câte 25 de preţioşi euroi. Camera este mică, baia este pe hol, …

Tenerife: prima noapte pe insulă dormim la pensiunea Playa Read More »

Şşşşşşş… Cineva doarme aici! Dură viaţa-n aeroportul din Barcelona

Mă gândeam că n-o să fim singurii care o să dormim în aeroportul din Barcelona, dar nu-mi imaginam c-o să fie aşa mulţi. În afară de terasa unde am „campat” noi care avea şi ea 7 oameni ce moţăiau şi vreo patru care sforăiau, pe scaunele sălii de aşteptare şi pe jos erau lungiţi zeci …

Şşşşşşş… Cineva doarme aici! Dură viaţa-n aeroportul din Barcelona Read More »