hoinareala

Zilele trecute am trăit așa o mare revelație încât vreau neapărat să vă împărtășesc și vouă. Poate că sunteți în aceeași situația ca mine și nu știați, sau poate că nu-i deloc ceva nou pentru voi. Poate că locuiți la țară sau poate că vreți să locuiți la țară sau poate veți ajunge să locuiți …

Yago, Je și Seb, salahori de week-end (sau cum să construiești ecologic o budă uscată) Read More »

Gran Canaria. Eram mică rău când am dat peste o carte cu numele ăsta în biblioteca construită sârguincios de mami. M-a fascinat din prima clipă. Nu, n-am citit-o niciodată, dar muzicalitatea celor două cuvinte mi-a rămas în minte și am continuat să le asociez cu o lume îndepărtată, fantastică și exotică chiar și după ce …

Tenerife bate Gran Canaria. O pseudocomparație (ne)serioasă și foarte subiectivă Read More »

Vacanţă în Toscana, pe Coasta de Azur, în Spania şi iar în Portugalia

Din toate regiunile pe care le-am vizitat până acum, Toscana îmi place cel mai mult. Dealurile însorite, oamenii zâmbitori, drumurile mereu pline de rutieri,  satele ca de basm şi oraşele medievale fac ca Toscana să fie un fel de rai pentru mine. Miercuri, peste trei zile, voi ajunge pentru a treia oară acolo. Pentru că …

Vacanţă în Toscana, pe Coasta de Azur, în Spania şi iar în Portugalia Read More »

Mâncarea din concediu e mai… mâncare

Aţi observat că în concediu mâncarea are alt gust, în general mai bun? Untul de la micul dejun parcă e mai cremos, cerealele mai integrale, ouăle jumări mai jumări şi chiflele mai fragede? Se-ntâmplă prin nu ştiu ce capriciu al sufletului ca, spre exemplu, banalul mic dejun să capete valenţe nemaipomenite, ca şi cum nu …

Mâncarea din concediu e mai… mâncare Read More »

Je şi Seb la hostel şi regii Portugaliei, emigranţi în Tenerife

Hostelurile sunt o variantă foarte ieftină de cazare în concediu. Dacă nu eşti pretenţios, poţi face un sejur de zece zile cu vreo sută de euro de persoană pentru cazare. Când ne-am gândit la vacanţa din Portugalia am zis să mergem pe varianta asta. Seb s-a pus pe lucru pe hostelbookers.com şi a rezervat locuri …

Je şi Seb la hostel şi regii Portugaliei, emigranţi în Tenerife Read More »

Ca să vă arăt că nu-i glumă: chiar mi-am băgat picioarele-n presă

Dacă e ceva ce urăsc mai mult decât frigul, acela e frigul când te-aștepți la căldură. În această vacanță sunt luată total pe nepregătite: venită cu haine estivale (închipuiță-vă că până și costum de baie mi-e în bagaj, aveam clar în plan să încercăm și Atlanticul portughez), am fost nevoită aici să-mi cumpăr cizme, fular, …

Ca să vă arăt că nu-i glumă: chiar mi-am băgat picioarele-n presă Read More »

Tenerife ne-a întâmpinat cu calima şi temperaturi de 39 de grade

Am ajuns înapoi, în studioul nostru închiriat în San Eugenio, Costa Adeje, Tenerife. Şi e bine să te cufunzi în vise din nou în patul moale cu Cicio torcând la picioare, după vreo 14 nopţi dormite, pe rând, în hostelul din Barcelona, la rude şi prieteni în Sibiu, Făgăraş, Cincu şi Jieni, şi, în final, …

Tenerife ne-a întâmpinat cu calima şi temperaturi de 39 de grade Read More »

Întâlnire neaşteptată în aeroportul din Barcelona: Martin Freinademetz

Cum ziceam în postul trecut şi cum un cititor pe nume Bubu a ghicit (care Bubu clar este endurist că altfel nu ar fi ştiut la cine mă refer 😀 ), vineri seara cât aşteptam la ghişeul de check-in din aeroportul din Barcelona ne-am întâlnit cu Martin Freinademetz. Seb este cel care l-a văzut primul …

Întâlnire neaşteptată în aeroportul din Barcelona: Martin Freinademetz Read More »

Azi plecăm în România, pentru o vacanţă de 10 zile

Azi decolăm din aeroportul Tenerife Norte spre România, cu escală de 28 de ore în Barcelona (cazare la un hostel din Plaza Cataluna, 24 de euro cazarea). Detaliile acestui zbor le-am trecut în revistă aici, la sfârşitul lunii februarie, când am anunţat pe blog emigrarea noastră în Tenerife, şi aici, în aprilie, când am cumpărat …

Azi plecăm în România, pentru o vacanţă de 10 zile Read More »

Ziua mea liberă s-a nimerit a fi în această săptămână tot marţi. Nu sunt prea superstiţioasă, dar cele trei ceasuri de marţea mă cam sperie, aşa că dacă se nimereşte mereu ca marţi să fie zi liberă, eu sunt fericită. Adică în filosofia mea cred că ceasurile rele de marţi mi se întâmplă doar la …

Pace, linişte şi planuri într-o zi de plajă pe Playa del Duque, una dintre cele mai faine din Tenerife Read More »

Pico del Teide este acoperişul insulei Tenerife, acoperişul arhipelagului Canare, acoperişul Spaniei şi cel mai înalt munte din Oceanul Atlantic. Are 3.718 metri şi-i al treilea vulcan ca înălţime din lume, după Mauna Loa şi Mauna Kea din Hawaii. Anul acesta a nins pe el, anul trecut nu, dar oricum ar fi vârful lui, alb …

Vulcanul Teide, văzut de pe autostradă (din fericire, erupţiile vulcanice sunt în Islanda, nu în Tenerife) Read More »