concediu

Prețurile la chirii în Tenerife au crescut ÎNGROZITOR

Prețurile la chirii în Tenerife au crescut cu mult față de 2010 când ne-am mutat noi aici. Practic, în multe locuri, în acești 7 ani chiriile aproape s-au dublat. Spre exemplu, apartamentul pe care l-am închiriat cu 350 de euro în 2010 (San Eugenio Alto, Las Americas) a ajuns să fie 650 anul trecut când am plecat …

Prețurile la chirii în Tenerife au crescut ÎNGROZITOR Read More »

Am ajuns acasă și am sărbătorit pe Playa del Duque

Playa del Duque rămâne una dintre preferatele noastre, unde după trei săptămâni de concediu în România, furtunos la propriu si la figurat,  ne-am regăsit soarele de Tenerife. Acesta e un post scurt doar ca să revenim la ale noastre, departe de ploi reci de vară și ciuperci otrăvitoare:). Cum prima zi am fost prinși cu …

Am ajuns acasă și am sărbătorit pe Playa del Duque Read More »

Am început numărătoarea inversă până la plecarea în România. Da, plecăm trei săptămâni în concediu. Mititelul Yago nici nu bănuiește ce distracție îl așteaptă, el care iubește călătoriile. Probabil că nici noi nu bănuim:). UPDATE: Multumim tuturor celor care ne-au contactat și pentru interesul față de oferta noastră. Am bătut palma cu o familie din …

(UPDATE) Punem la bătaie casa pentru o vacanță de trei săptămâni în Tenerife! Noi plecăm în concediu! Read More »

Gran Canaria. Eram mică rău când am dat peste o carte cu numele ăsta în biblioteca construită sârguincios de mami. M-a fascinat din prima clipă. Nu, n-am citit-o niciodată, dar muzicalitatea celor două cuvinte mi-a rămas în minte și am continuat să le asociez cu o lume îndepărtată, fantastică și exotică chiar și după ce …

Tenerife bate Gran Canaria. O pseudocomparație (ne)serioasă și foarte subiectivă Read More »

Vacanţă în Toscana, pe Coasta de Azur, în Spania şi iar în Portugalia

Din toate regiunile pe care le-am vizitat până acum, Toscana îmi place cel mai mult. Dealurile însorite, oamenii zâmbitori, drumurile mereu pline de rutieri,  satele ca de basm şi oraşele medievale fac ca Toscana să fie un fel de rai pentru mine. Miercuri, peste trei zile, voi ajunge pentru a treia oară acolo. Pentru că …

Vacanţă în Toscana, pe Coasta de Azur, în Spania şi iar în Portugalia Read More »