concediuArhivă

Nu veniți în Tenerife!

Peste câteva zile se împlinesc 4 ani de trai în Tenerife, 4 ani de când am emigrat din România, 4 ani de stat la soare, la ocean. Ne place, e un loc frumos care are și părți urâte, dar despre altceva vreu să vă zic. Nu veniți în vacanță în …

GUEST POST: Tenerife, în viziunea chiriașilor noștri

Fuse, fuse și se duse. Cam așa cu vacanța noastră în România și a chiriașilor noștri în Tenerife, Adriana, Adi și micul Călin. Cum doar ei puteau spune ce au trăit aici, m-am gândit să le propunem să scrie despre cele trei săptămâni în căsuța noastră, cu Mufi, Maloun și …

Am ajuns acasă și am sărbătorit pe Playa del Duque

Playa del Duque rămâne una dintre preferatele noastre, unde după trei săptămâni de concediu în România, furtunos la propriu si la figurat,  ne-am regăsit soarele de Tenerife. Acesta e un post scurt doar ca să revenim la ale noastre, departe de ploi reci de vară și ciuperci otrăvitoare:). Cum prima …

Cronica unei morti amanate

Ce ai face daca ai sti ca peste cinci zile mori? Te-ai agita, ti-ai suna prietenii si dusmanii, ti-ai cere iertare, ti-ai vizita rudele si-ai merge sa mori la ai tai? Sau ai face o lista cu dorinte vechi si visuri ce n-au apucat sa prinda viata si te-ai tine …

(UPDATE) Punem la bătaie casa pentru o vacanță de trei săptămâni în Tenerife! Noi plecăm în concediu!

Am început numărătoarea inversă până la plecarea în România. Da, plecăm trei săptămâni în concediu. Mititelul Yago nici nu bănuiește ce distracție îl așteaptă, el care iubește călătoriile. Probabil că nici noi nu bănuim:). UPDATE: Multumim tuturor celor care ne-au contactat și pentru interesul față de oferta noastră. Am bătut …

Inot deasupra unui vulcan (update galerie foto)

Daca as avea un milion de euro, l-as cheltui 😀 Rapid. Cred ca nici n-as apuca sa simt mirosul banilor ca i-as vira rapid neamtului din La Restinga. Care neamt detine pensiunea unde am stat noi in timpul concursului de inot din week-end-ul trecut din El Hierro. Deci asta as …

Despre primul concediu din 2011

Italia. Franța. Spania. Portugalia. Insulele Madeira. Insulele Canare. N-a fost chiar un tur de forță, dar ne-a sleit ceva de forțe. Pe Seb, că a fost șoferul tot drumul de peste 2.600 km, mai puțin. 😀 Dar pe mine, anemica, care are rău de mașină, de mișcare și, acum am …

Înapoi acasă, pe insula noastră

Vacanță lungă, drum și mai lung. 14 zile plecați de acasă, din care 8 pe drum. Ne-am îndeplinit obiectivul principal, acela de a aduce mașina lui Seb din Italia în Tenerife, am avut și vacanța corespunzătoare cu orașe vizitate și parfumuri noi descoperite, am călcat și pe insula Madeira și …

Retrospectiv – concediul din Portugalia

Am fost foarte leneşă şi am lăsat să treacă trei luni de la concediul din Portugalia fără să trec în revistă pozele şi momentele importante. Am scris despre unde ne-am cazat şi ce-am mâncat, am mai notat şi câte una, alta, dar n-am listat esenţialul. Iar faţă de fotografiile făcute …